Per a realitzar la teua il·lustració, igual que els creadors de la presentació, pots recórrer a qualsevol tècnica gràfica, fotogràfica o digital. Això si, ha de ser original, evita la redundància gràfica o la cita literal, és a dir, que si es pretén il·lustrar un article sobre el greu problema de la immigració, no tries simplement una fotografia d'immigrants, això seria el més fàcil. Intenta anar més enllà en l'ús de la imatge, utilitza el seu poder simbòlic. Recorda aquesta màxima en disseny que diu menys és més. Usa quants recursos has vist fins ara en els continguts, especialment, en el referit a la retòrica visual. Pots partir de fragments de fotografies, agafar elements gràfics, dibuixos símbols, logotips, icones, imatges dels mitjans de comunicació o de la cultura popular, textos tipogràfics, fer un collage...el que veges més convenient. Que la teua imatge cride l'atenció, faça pensar al lector ...Una vegada realitzada la teua il·lustració, has de pujar-la al teu blog i argumentar-la mitjançant l'elaboració d'un post. En aquesta argumentació has de demostrar que has entès els continguts treballats fins ara i el procés creatiu que has seguit: ús del color, forma, signes, jocs de retòrica visual, etc. Igualment, cita les fonts en les quals t'has inspirat (ja sabeu que quede reflectit tot el procés creatiu).
CRITERIS D'AVALUACIÓ
50 % Il·lustració de premsa: qualitat gràfica i creativitat en l'ús de les figures retòriques.
50% Elaboración, redacción y argumentación de cada post en el blog.
L'entrega fora de data (es considera entrega en data que la imatge estiga acabada i pujada al blog amb la corresponent entrada el dia pactat per l'entrega) pot arribar a penalitzar en un 20% de la nota
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada